Nicola Mendelsohn zakłada fundację pomagającą chorym na raka krwi
Misję fundacji wesprze kampania ze zdjęciami Rankina przygotowana przez agencję The&Partnership.
Z myślą o popularyzacji fundacji i jej misji, Mendelsohn - w przeszłości na czołowych stanowiskach w agencjach Karmarama i Grey - pozyskała wybitne talenty z branży kreatywnej do stworzenia kampanii pod hasłem "uczynienia tego, co niewidzialne, widzialnym". Kreacją reklam, wykorzystujących zdjęcia Rankina, zajęła się londyńska agencja The & Partnership. Pojawią się one na nośnikach OOH w Londynie (BT Tower) i Nowym Jorku (Times Square), jak również w prasie i online. Wśród firm, które udostępniły za darmo miejsce na reklamy, są Google, News UK, The Guardian, Clear Channel i Spotify.
(TheDrum.com)
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.