Bank Millennium wizerunkowo o przejęciu Eurobanku [wideo]

Piotr Adamczyk spotyka się z Radkiem Kotarskim.

Bank Millennium postanowił zrealizować kampanię wizerunkową, w której podkreśla, że dzięki przejęciu Eurobanku jest większy, silniejszy. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się aktor Piotr Adamczyk, który był twarzą reklamową Eurobanku, oraz Radek Kotarski, który od kilku lat występuje w kampaniach Banku Millennium.

- Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku - mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.

Reklamę wizerunkową połączonego banku można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium w YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland. 

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.