Bank Millennium wizerunkowo o przejęciu Eurobanku [wideo]
Piotr Adamczyk spotyka się z Radkiem Kotarskim.
- Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku - mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.
Reklamę wizerunkową połączonego banku można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium w YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane