Danone, McDonald's i Samsung wykorzystają marketingowo nowe "Gwiezdne wojny" [wideo]
Figurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.
Co najmniej trzy wielkie międzynarodowe koncerny - koreański Samsung, francuski Danone i amerykański McDonald's - zamierzają wykorzystać marketingowo zbliżającą się premierę nowej części sagi "Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie" (Lucas Film/Disney; w kinach od 18 grudnia br.).
Z kolei sieć fastfoodowa McDdonald's dzięki umowie z Lucas Film, kolejnej zresztą, będzie serwowała dzieciom figurki bohaterów najnowszej części sagi jako zabawki w zestawach Happy Meal. Do zebrania będzie kolekcja 16 figurek. W Polsce dla tej firmy pracują reklamowo m.in. agencje: DDB Warszawa, Isobar Polska i OMD.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane