Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard

Nośniki pojawią się na 7 stacjach warszawskiego metra w styczniu 2020 r.

Ströer uruchamia Digital Metroboard - nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni warszawskiego metra. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia 2020 r.

Digital Metroboard to sieć ekranów o przekątnej 138 cali rozmieszczonych na peronach II linii warszawskiego metra. Na każdej stacji zainstalowano od 2 do 6 ekranów emitujących obraz full HD. Nowy produkt wzmacnia ofertę Ströer w segmencie DOOH, obejmującą obecnie sieć Infoscreen na pierwszej linii metra, ekrany StröerTV w wagonach oraz nośniki AdWalk na dworcach w Krakowie i we Wrocławiu.

Od stycznia emisja reklam rusza na 7 stacjach – od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński. W następnych miesiącach Ströer planuje uruchomienie systemu na nowo otwierających się stacjach. Docelowo sieć ma objąć wszystkie lokalizacje na II linii metra.

Digital Metroboard to kolejny produkt reklamowy, który powiększa w tym roku ofertę Ströera. W marcu do oferty firmy trafiło ponad 400 nośników Citylight na przystankach w Poznaniu oraz 140 w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym. Stale rozwijana jest też ogólnopolska oferta nośników typu Backlight Premium oraz oświetlanych słupów reklamowych w Warszawie.

Katarzyna Kacprzak 360 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.