Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King z kryształami Swarovskiego
Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz Chmielna 20 Lab.
- Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery - mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King. - Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. resell, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz - choć brzmi to mniej chwytliwie - chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów - stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek - tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów. - tłumaczy Walczuk.
Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie.
Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.