Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King z kryształami Swarovskiego

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz Chmielna 20 Lab.

Burger King, który na początku listopada wprowadził do oferty Chicken Fries – frytki z kurczaka w specjalnych opakowaniach, idzie dalej, nadając błysku całej kampanii. Dla tych, dla których design opakowania jest równie ważny jak jego zawartość, przygotował nowy projekt - limitowaną edycję opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski. Pudełka nie będzie można kupić w restauracjach BK. Pudełka są dostępne tylko w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab (bez frytek z kurczaka w środku). Pierwsza partia wyprzedała się w trzy godziny. Teraz można je zobaczyć na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20, kupić będzie można ponownie od piątku 22 listopada br., kiedy zaplanowano kolejną dostawę.

- Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery - mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King. - Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. resell, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz - choć brzmi to mniej chwytliwie - chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów - stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek - tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów. - tłumaczy Walczuk.

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie. 

Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. 

 

Katarzyna Kacprzak 360 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.