Jacobs w świątecznej odsłonie [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Wystartowała ogólnopolska kampania świąteczna marki Jacobs. Kampania potrwa do końca roku, a realizowana jest w głównych kanałach stacji Polsat, TVP, TVN i tematycznych. Ponadto, dla wzmocnienia świątecznego przekazu, z początkiem grudnia startuje kampania outdoorowa, która obejmie 12 miast Polski.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.

Maciej Florek 2090 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.