Konsumenci wyznaczą trasę świątecznych ciężarówek Coca-Coli [wideo]
1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości.
18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartował konkurs, za sprawą którego magia świąt dotrze do trzech wybranych lokalizacji. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 tys. głosów. Aby zagłosować, trzeba dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Cola. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. 6 grudnia, za pośrednictwem Facebook Live’a zostanie przeprowadzony drugi etap – finałowe miasta będą mieć 4 godziny na ponowne wpisywanie odpowiednich hasztagów w komentarzu. Wyniki będą pokazywane cały czas na żywo, dzięki czemu internauci będą mogli na bieżąco sprawdzać, które miasta wygrywają i jakim stosunkiem głosów. Ciężarówki odwiedzą zwycięskie miasta tuż przed świętami, kolejno: 17, 19 i 21 grudnia. Konkurs będzie wspierać spot telewizyjny zachęcający do głosowania oraz dedykowany display. Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Katarzyna Kacprzak
690 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane