"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards

Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercarda, BNP Paribas i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał złoto w kategorii Public Interest - Gender Equality w 33. edycji konkursu Epica Awards.

Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się profesjonalnie tematyką reklamy i marketingu. Polskę reprezentowali dziennikarze z redakcji "Media Marketing Polska", "Press", Mediafeed.pl, "Usta Magazyn" oraz Brief.pl.  
 
Na konkurs Epica wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów. Wręczenie nagród odbyło się 21 listopada w Amsterdamie.
 

Katarzyna Kacprzak 357 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.