Mojca Tirš creative directorem w Abstra

Ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej.

Mojca Tirš objęła stanowisko creative directora w firmie Abstra, stworzonej przez twórców popularnego kanału YouTube Abstrachuje.tv. Tirš jest odpowiedzialna za zbudowanie i rozwój zespołu kreatywnego oraz zarządzanie nim. Do innych jej obowiązków należy dbanie o wysoką jakość tworzonych projektów, a także twórczą realizację strategii marketingowej partnerów komercyjnych - kreowanie, planowanie i inicjowanie koncepcji artystycznych zawartych w produkcjach Abstra.

Mojca Tirš ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 r. w agencji reklamowej BBDO, gdzie przez siedem lat swojej pracy doszła do stanowiska senior creative. W tym czasie pracowała dla Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do takich grup kapitałowych, jak Mars i P&G. W latach 2014-2019 jako creative director sprawowała nadzór nad liczącym ponad 20 osób działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci dla których pracował zespół Mojcy Tirš to WOŚP, Benzina i Hankook.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.