Mojca Tirš creative directorem w Abstra
Ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej.
Mojca Tirš ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 r. w agencji reklamowej BBDO, gdzie przez siedem lat swojej pracy doszła do stanowiska senior creative. W tym czasie pracowała dla Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do takich grup kapitałowych, jak Mars i P&G. W latach 2014-2019 jako creative director sprawowała nadzór nad liczącym ponad 20 osób działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci dla których pracował zespół Mojcy Tirš to WOŚP, Benzina i Hankook.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.