Jak mierzyć efekty działań content marketingowych? [wideo]
Na to pytanie odpowie konferencja Akademia Marketingu, której czwarta edycja odbędzie się w Krakowie 4 i 5 grudnia. Na uczestników czeka zupełnie nowy format wydarzenia, łączący zdobywanie wiedzy i praktykowanie jej zastosowania.
Tegorocznej Akademii Marketingu towarzyszy też publikacja raportu „(Z)mierz się z content marketingiem”, która została przygotowana wspólnie z redakcją portalu socialpress.pl.
Pobierz raport za darmo: LINK
Czwarta edycja to też zmiana formatu wydarzenia. Po raz pierwszy wyraźnie w formie organizacji oddzielone zostały oba dni konferencji. Pierwszy, w całości zostanie poświęcony prelekcjom, dedykowanym wszystkim uczestnikom. Usłyszymy zatem o tworzeniu contentu dla generacji Z, AR i VR jako contencie przyszłości, skutecznej komunikacji z klientem dzięki marketing automation, storytellingu i wielu innych.
Drugi dzień przeznaczono na warsztaty, podzielone na aż osiem sesji tematycznych, z których każdy uczestnik wybrać może dwa. Wśród nich:
-
Czy influencerzy są policzalni? – warsztat o mierzeniu efektywności współpracy z in poprowadzą Szymon Krzysiak i Grzegorz Paliś (Insignia)
-
Jak wykorzystać Google Analytics w content marketingu? – warsztat Mateusza Muryjasa (Analityczny) o analizie źródeł pozyskiwania ruchu i jego konwersji na sprzedaż lub genereowanie leadów
-
Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystywać je w kontakcie z klientem – poprowadzi Mariusz Pełechaty, CEO z Koda Bots
-
Bierzemy treści na warsztat – warsztat Michała Grzebyka i Sylwii Paszyny o treściach, które
-
Synergia marketing automation i content marketingu – warsztat Michała Korby z User.com
-
Inspiracje do budowania i mierzenia skuteczności content marketingu pod kampanie SEM – poprowadzi Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup
-
Optymalizacja video na Youtube – warsztat Magdaleny Daniłos, ekspert video marketingu opowie o kluczowych elementach do osiągnięcia sukcesu w działaniach content marketingowych.
-
Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing – poprowadzą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse
Akademia Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia, a w puli zostały ostatnie wejściówki na konferencję. Więcej informacji na www.akademiamarketingu.edu.pl