Trzy złota podczas Mixx Awards 2019
Najlepszą kampanią okazał się projekt "Jak TO robić" przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę Best In Show.
Agencją Roku została Saatchi & Saatchi IS, Domem Mediowym Roku OMD, a Reklamodawcą Roku - BNP Paribas. W konkursie przyznano nagrodę Człowieka Roku Dawidowi Szczepaniakowi, a za całokształt dokonań uhonorowano Jacka Świderskiego.
Najczęściej nagradzanymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2019 były: „A co gdyby…?”
dla marki OLX oraz „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni” dla IKEA. Zdobyły one po cztery statuetki.
Z pełną listą zwycięzców Mixx Awards 2019 można zapoznać się tutaj.
W tegorocznym konkursie było 180 zgłoszeń, a o nagrody w 16 kategoriach walczyły 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji. Najpopularniejszą pod względem liczby zgłoszeń była nowo wprowadzona kategoria content marketing. W konkursie brały udział kampanie emitowane, publikowane lub udostępniane od 1 kwietnia 2018 r. do 31 lipca 2019 r,
Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). W naszym kraju jego organizatorem konkursu jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
"Media Marketing Polska" był jednym z patronów medialnych tegorocznej imprezy.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.