Trzy złota podczas Mixx Awards 2019

Najlepszą kampanią okazał się projekt "Jak TO robić" przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę Best In Show.

Nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe trzynasty zostały wręczone w Polsce już po raz trzynasty. W tegorocznej edycji przyznano trzy złote statuetki. Nagrodzono nimi kampanie: "Jak to robić" dla Reckitt Benckisera (agencja: Abstra), "Ekstraklasa Games" dla Ekstraklasa SA, (agencje: Lagardere Sports Poland, Gameset) i "Nie jem" dla Podziel Się (agencje: Labcon, Value Media, Media Ready, SAR, SalesTube). Nagrodę Best In Show otrzymała wspomniana wyżej kampania "Jak to robić". Nagrody wręczono podczas gali 27 listopada. Uroczystości towarzyszyła IAB MIXX Conference, podczas której twórcy zaprezentowali case studies kilkunastu z nominowanych do nagród kampanii.

Agencją Roku została Saatchi & Saatchi IS, Domem Mediowym Roku OMD, a Reklamodawcą Roku - BNP Paribas. W konkursie przyznano nagrodę Człowieka Roku Dawidowi Szczepaniakowi, a za całokształt dokonań uhonorowano Jacka Świderskiego.

Najczęściej nagradzanymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2019 były: „A co gdyby…?”
dla marki OLX oraz „Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni” dla IKEA. Zdobyły one po cztery statuetki.

Z pełną listą zwycięzców Mixx Awards 2019 można zapoznać się tutaj

W tegorocznym konkursie było 180 zgłoszeń, a o nagrody w 16 kategoriach walczyły 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji. Najpopularniejszą pod względem liczby zgłoszeń była nowo wprowadzona kategoria content marketing. W konkursie brały udział kampanie emitowane, publikowane lub udostępniane od 1 kwietnia 2018 r. do 31 lipca 2019 r,

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja IAB MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). W naszym kraju jego organizatorem konkursu jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

"Media Marketing Polska" był jednym z patronów medialnych tegorocznej imprezy.

Paweł Piasecki 303 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.