ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki

Wykorzystano w ten sposób powtórnie ponad 1,7 tysiąca metrów kwadratowych materiału.

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.

Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1752 metrów kwadratowych materiału), które na początku 2019 roku były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Ekoplakat dzięki swoim właściwościom może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.

Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media deklaruje, że jest jedyną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.

Katarzyna Kacprzak 357 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.