ING Bank Śląski przerobił ekoplakaty na plecaki
Wykorzystano w ten sposób powtórnie ponad 1,7 tysiąca metrów kwadratowych materiału.
Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1752 metrów kwadratowych materiału), które na początku 2019 roku były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Ekoplakat dzięki swoim właściwościom może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.
Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media deklaruje, że jest jedyną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.