RTV Euro AGD promuje Freepak

To nowa usługa oferowana we współpracy z Premium Mobile.

W ramach usługi Freepak klienci RTV Euro AGD mogą skorzystać z abonamentu Premium Mobile - tzw. wirtualnego operatora telefonii komórkowej działającego w oparciu o infrastrukturę sieci Plus - na preferencyjnych warunkach. Jak przekonuje Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu sieci elektromarketów, jest to oferta konkurencyjna w stosunku do telekomów: abonamenty nie zobowiązują klienta do podpisania umowy na rok lub dłużej, można ją wypowiedzieć w każdym momencie z zachowaniem 30-dniowego terminu, a zarazem kupić dowolny telefon, także w systemie ratalnym.
 
Współpraca z Premium Mobile jest - podkreśla Wachowicz - odpowiedzią na te potrzeby nowoczesnego klienta i częścią strategii firmy przewidującej wprowadzanie maksymalnych ułatwień dla klienta i dostarczanie mu wielu komplementarnych produktów i usług.
 
Abonamenty dostępne są w czterech wariantach cenowych – odpowiednio za 16,70 19,90, 24,70 i 29,70 zł. W ramach każdego klienci mogą korzystać z nielimitowanych połączeń do sieci komórkowych i smsów, a także odpowiednio z 3, 10, 20 lub 30 GB internetu.
 
Usługa Freepak była testowana przez kilka ostatnich miesięcy w wybranych salonach stacjonarnych RTV Euro AGD.
 
Ogólnopolska kampania reklamowa objęła opiniotwórcze tytuły prasowe, stacje radiowe RMF FM, RMF Maxxx, Zet Extra, Eska, Eska Rock, Plus, Vox i WaWa, sieci kinowe, internet i social media oraz nośniki DOOH (ekrany LED w warszawskim metrze i własne nośniki w 280 sklepach sieci. Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Walk Digital, natomiast za produkcję - dom produkcyjny F25.

Paweł Piasecki 303 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.