Canon zaprasza na wielkie starcie influencerów

Za kreację odpowiada Unique One, za planowanie i zakup mediów - Unique Digital.

Grupa Unique, w skład której wchodzą agencje Unique One i Unique Digital, wygrała przetarg i odpowiada za organizację, realizację, a także planowanie i zakup mediów kampanii marki Canon (Canon Polska). W działaniach komunikacyjnych zaangażowanych zostało dwóch influencerów, którzy na co dzień zajmują się fotografią. Są to #Magdalena Mizera oraz #Fotobłysk. 

Kampania odbywa się pod adresem www.promocjecanon.pl i składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap wystartował pod koniec listopada i polega na głosowaniu na propozycje tzw. challenge, które będą realizowane przez zaangażowanych do akcji influencerów. Do ich realizacji wykorzystany jest najnowszy system Canon EOS R.

Drugi etap, który startuje na początku grudnia, dotyczy głosowania na realizacje wybranych wcześniej challenge’ów. Głosowanie fanów wyłoni zwycięskiego influencera. Followersi mogą oddawać swoje głosy, a także skomentować każdą realizację. Dla najbardziej aktywnych fanów przewidziane są nagrody – spotkanie z wybranym influencerem i wspólna praca na systemie Canon EOS R.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę promocji, kreację i opracowane leanding page strony oraz projekt komunikacji digital. Promocję wspiera kampania digitalowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Unique Digital.

Katarzyna Woźniak 444 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.