Loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada agencja Optima Marketing Group.

Majonez Kielecki ma już 60 lat. Z tej okazji zorganizowano wielką loterię urodzinową. Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada krakowska Optima Marketing Group.

W loterii urodzinowej można wygrać 60 tys. zł. Konsumenci, którzy kupią promocyjne opakowania, mają także szansę na wygranie 18 Thermomixów oraz 1,8 tys. nagród pieniężnych o wartości 100 zł. Do 15 grudnia wystarczy tylko zarejestrować kod na specjalnie stworzonej stronie: Kielecki60lat.pl.

Loterię wspiera szeroko zakrojona kampania. Optima Marketing Group stworzyła telewizyjny spot reklamowy oraz odpowiada za kreację jubileuszowych etykiet, reklam w prasie i internecie. Działania wsparte są poprzez outdoor, digital oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Krakowska agencja w ramach kampanii prowadzi akcję z popularnymi blogerami i influencerami kulinarnymi.

Partnerem Optima Marketing Group przy organizacji loterii jest Grzegrzółka & Ko. Za zdjęcia do spotu telewizyjnego odpowiada Papaya Films, a postprodukcją zajął się Plankton.tv. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy One House.

Piotr Machul 228 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.