Coca-Cola szuka innowacji marketingowych wśród start-upów

Firma dołącza do trzeciej edycji programu MIT Enterprise Forum.

Napojowy potentat dołącza do trzeciej edycji programu MIT Enterprise Forum CEE - szuka innowacji marketingowych oraz z dziedziny sustainability (zrównoważonego rozwoju) wśród start-upów. Młode firmy otrzymają pomoc w rozwoju biznesu w Polsce, a także będą miały szansę na pilotażowe wdrożenie ich projektu w kwocie do 200 tys. zł. Akcja rozpoczyna się wydarzeniem zaplanowanym na 13 grudnia – Coca-Cola Open Doors Day x MIT EF CEE, gdzie start-upy będą mogły skonsultować się z ekspertami i wstępnie przedstawić swoje pomysły. Właściwa rekrutacja do programu rusza z początkiem 2020 r. 

– Wierzymy, że dzięki współpracy z MIT EF CEE dotrzemy do najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w tej części Europy, którzy będą mieli szansę zrealizować swoją wizję i razem z nami dokonać realnych zmian, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania na rzecz środowiska, zrównoważonej produkcji czy handlu przyszłości – mówi Izabela Głodek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services na Polskę i kraje bałtyckie. – Jesteśmy również otwarci na projekty spoza tej listy, jeżeli tylko będą wpisywały się w specyfikę naszej działalności i będą miały potencjał realizacji na dużą skalę – dodaje.

Pierwsza edycja akceleratora MIT Enterprise Forum CEE, adresowanego do młodych firm z Polski oraz czternastu krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w tym m.in. z Węgier, Rumuni, Estonii i Ukrainy, rozpoczęła się w styczniu br. Do tej pory program ukończyło 107 start-upów.

Tomasz Wygnański 691 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.