Pyszne.pl utrzymuje pozycję lidera na rynku zamówień jedzenia online

Dzięki rozbudowie sieci dostaw w trzecim i czwartym kwartale br., serwis jest już obecny w 12 głównych miastach Polski.

Serwis dostaw jedzenia online Pyszne.pl, działający od 2010 r., kontynuuje ekspansję. Mając ponad 7 tys. partnerskich restauracji, zasięgiem obejmuje już około 83% Polaków. Z początkiem br. dostawy Pyszne.pl dostępne były w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, obecnie serwis działa już także w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Lublinie, Szczecinie, Kielcach, Katowicach i Białymstoku. W trzecim kwartale 2019 usługa objęła także restauracje McDonald’s.

W pierwszym półroczu br. zanotował wzrost łącznej wartości zamówień o 41 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Złożyły się na to wyższa liczba zamówień (+35 proc.) oraz większa wartość średniego zamówienia, która osiągnęła ponad 48 złotych. Użytkownicy złożyli ponad 7 mln zamówień o łącznej wartości ponad 338 mln złotych.

Potencjał wzrostu rynku delivery jest bardzo duży - w połowie 2019 r. zaledwie 7 proc. osób w grupie docelowej 15+ było aktywnymi użytkownikami Pyszne.pl. 

Serwis Pyszne.pl należy do grupy Takeaway.com działającej łącznie w 11 krajach (oprócz Polski - w Holandii, Niemczech, Belgii, Austrii, Izraelu, Szwajcarii, Luksemburgu, Portugalii, Bułgarii i Rumunii. Cała grupa w pierwszym półroczu br. przetworzyła zamówienia o wartości 2,3 miliardów euro i osiągnęła przychód w wysokości prawie 315 milionów euro.

Paweł Piasecki 323 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.