Huawei o rozczarowaniu i utracie złudzeń [wideo]

W Polsce kampanię wspiera ambasador marki Robert Lewandowski.

Na przełomie listopada i grudnia ruszyła kampania regionalna dla Huawei pod hasłem "The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Kampania regionalna została wyprodukowana na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawię. Spoty telewizyjne będą prezentowane łącznie w 13 krajach, m.in. Austrii, Czechach oraz Chorwacji. Emisja reklam rozpoczęła się na przełomie listopada i grudnia (w Polsce – 25 listopada) i potrwa do końca roku. Ponadto kampania obejmuje działania online oraz na nośnikach OOH. Celem jest ugruntowanie wizerunku marki w regionie oraz wzmocnienie pozycjonowania wokół idei "Make it possible”. Grupą docelową są zarówno dotychczasowi, jak i potencjalni użytkownicy urządzeń Huawei.

- W przemyślany i kreatywny sposób pokazaliśmy emocjonalne historie, z którymi utożsamić się może każdy z nas – to historie o pokonywaniu codziennych trudności – niezależnie od tego czym ta trudność jest dla konkretnej osoby. Postawiliśmy na szybką i dynamiczną akcję ze świetną grą aktorów oraz pięknymi zdjęciami - mówi Rafał Michałek-Czerepak, CEE & Nordic creative director w Huawei. Kampania podkreśla, że każdy z nas ma własną, ciekawą historię do opowiedzenia i zachęca do bycia sobą i dążenia do ważnych dla nas celów pomimo przeszkód. To przesłanie, z którym z łatwością utożsami się praktycznie każdy.

Do kampanii zostali zaangażowani lokalni celebryci, między innymi z Austrii, Słowacji i Czech. W Polsce kampanię wspiera Robert Lewandowski, od lat ambasador marki.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.