Canal+ reklamuje wspólną ofertę z Netfliksem [wideo]

W najbogatszym pakiecie Superpremium 4K ma ona dać abonentom "wszystko to, co najlepsze" w świecie telewizji i VoD.

Platforma telewizji satelitarnej Canal+ (ITI Neovision) reklamuje pakiety z dostępem do serwisu VoD Netflix w kampanii, która prowadzona jest w telewizji, kinach, radiu i na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH). Kreacja wykorzystuje motyw spoilerowania seriali jako główny koncept kreatywny. Reklamy nawiązują do serialu "Dom z papieru" ("La casa de papel") – cieszącej się dużym powodzeniem oryginalnej produkcji Netfliksa, która powstała w Hiszpanii (obecnie można oglądać trzeci sezon). W ramach kampanii realizowane będą także intensywne działania w digitalu, na które złożą się specjalne materiały wykorzystywane w kampanii display, kanałach społecznościowych oraz serwisach VoD. Kreacje opracowuje dla platformy Canal+ agencja reklamowa Havas Warsaw, media planuje i kupuje dom mediowy Havas Media.

Klienci Canal+ mogą teraz otrzymać dodatkowo dostęp do Netfliksa nawet na 12 miesięcy w prezencie.
Wspólna oferta Canal+ i Netflix łączy w ramach jednego pakietu dostęp do seriali i filmów, sportu na żywo, produkcji własnych Canal+ i Netfliksa, polskich i międzynarodowych hitów prosto z kina oraz technologii 4K.

Ofertę łączoną Canal+ i Netflix można zamówić w trzech pakietach. W najbogatszym Superpremium 4K z Netfliksem abonenci otrzymają dostęp do Netfliksa Premium (odtwarzanie na czterech ekranach jednocześnie w jakości 4K) na 12 miesięcy w prezencie. W pakiecie znajdą 180 kanałów telewizyjnych, w tym m.in. 10 kanałów z rodziny Canal+, kanał Canal+ 4K Ultra HD, kanały Polsat Sport Premium z meczami Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA oraz dekoder 4K UltraBOX+ z wygodnym dostępem do usługi Netflix. Jak przekonuje Canal+, oznacza to, że pakiet Superpremium 4K z Netfliksem zawiera „wszystko to, co najlepsze” w świecie telewizji i VoD – sport na żywo (m.in PKO Ekstraklasa, Premier League, Bundesliga, LaLiga i NBA), pełną ofertę Netfliksa z filmami i serialami, takimi jak "Dom z papieru", "Stranger Things" czy "Irlandczyk", oraz hollywoodzkie i polskie hity prosto z kina dostępne dzięki umowom dystrybucyjnym Canal+. Cena abonamentu z subskrypcją Netfliksa przez pierwsze 12 miesięcy to w promocji 139,99 zł/mies. (po 12 miesiącach 182,99 zł/mies.).

W pozostałych dwóch ofertach Comfort+ z Canal+ i Netflix oraz Extra+ z Canal+ i Netflix abonenci otrzymają dostęp do Netfliksa Standard (odtwarzanie na dwóch ekranach jednocześnie w jakości HD) w prezencie na sześć miesięcy. W pakietach znajdą odpowiednio 131 i 168 wyselekcjonowanych kanałów (w tym 10 kanałów Canal+) w cenach 89,99 zł/mies. przez pierwsze sześć miesięcy (następnie 132,99 zł/mies.) oraz 99,99 zł/mies. przez pierwsze szęść miesięcy (następnie 142,99 zł/mies.).

Oferty obowiązują przy umowach zawieranych na 24 miesiące.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.