Startuje nowa agencja agencja marketingu influencerskiego BrandLift

Realizuje kampanie na Instagramie i docelowo innych kanałach społecznościowych.

Agencja deklaruje, że specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Autorska platformą technologiczna ma zapewniać m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz weryfikację influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów.

- Wykorzystujemy narzędzia analityczne w procesie doboru influencerów, tak aby pracować tylko z wiarygodnymi twórcami. Analizujemy ich profile pod kątem pozyskiwania obserwatorów oraz rzeczywistego zaangażowania. Wykorzystujemy do tego celu narzędzie zewnętrznego partnera. Każdy influencer w bazie przechodzi szczegółową weryfikację. Dodatkowo dzięki HashtagCircle, autorskiej technologii do analizy hashtagów, potrafimy znacznie dokładniej dobierać skutecznych w konkretnej kategorii twórców – przekonuje Karina Hertel, ekspert BrandLift z kilkunastoletnim doświadczeniem w czołowych krajowych firmach z branży mediów - Marquard Media Polska i w Grupie Onet - RAS Polska jako dyrektor zarządzająca segmentem lifestyle & culture.

Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in.: Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell oraz projekt Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.

Paweł Piasecki 420 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.