Synergic świętuje piąte urodziny
Firma reklamy zewnętrznej chwali się prawie 30-procentowym wzrostem sprzedaży rok do roku. Wzmacnia też kadrę kierowniczą.
Zdaniem spółki jest to m.in. efekt inwestycji w nośniki digitalowe w prestiżowych lokalizacjach, jak przejście podziemne u zbiegu Alej Jerozolimskich i Marszałkowskiej. Digitalizacja nośników dotyczy również innych czołowych miejsc ekspozycji Synergic: dworców kolejowych i autobusowych oraz wszystkich lotnisk regionalnych, jak Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław czy Gdańsk.
Piotr Luberadzki ma prawie 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym głównie na rynku mediów i w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Przed przejściem do Synergic przez prawie dziewięć lat pracował w Clear Channel Poland, gdzie przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję wicedyrektora sprzedaży i head of client service.
Paweł Kowalczyk ma ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, w tym negocjowanie z administracją samorządową procesów opinii i pozwoleń budowlanych. Z Synergic związany od 2018 r. jako dyrektor działu inwestycji. Poprzednio swoją karierę zawodową rozwijał, pełniąc kluczowe pozycje w publicznych firmach przewozowych, jak PKP SA czy Dworzec Polski SA, a wcześniej OOH – Clear Channel Polska i Stroer.
Paweł Wiśniewski przez ponad 15 lat kariery zawodowej pełnił kluczowe funkcje w obszarze finansów i kontrolingu, jak również w organach nadzorczych w spółkach publicznych i państwowych grupy Lotos SA. Bezpośrednio przed Synergic był odpowiedzialny za finanse w Lotos Petrobaltic SA.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.