"Naj" świętuje 25-lecie

Dwutygodnik z portfolio Bauera równocześnie przechodzi relaunch.

Urodzinowe wydanie dwutygodnika "Naj" (Grupa Baeuer) ukazało się w nowej odsłonie 9 grudnia. Ma zmienioną szatę graficzną, nowe fonty i kolorystykę.  Ważnym aspektem odnowionej formuły ma być połączenie praktycznych, eksperckich porad z materiałami o charakterze inspiracyjnym.

Wyróżnikiem "Naj" pozostaje nadal zdrowie, rozszerzone jeszcze o zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, dietę i historie czytelniczek, które zmieniając swoje nawyki żywieniowe, zmieniły swoje życie. Ważnym elementem w odnowionej formule pisma jest także trend eko pojawiający się w formie porad „EKOnawyk” w każdym dziale, a także trend zero waste i slow.

Nowy "Naj"  jest dostępny w dwóch wersjach - podstawowej w cenie 1,79 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,19 zł. Sprzedaż wydania relaunchowego została wsparta kampanią reklamową w radiu RMF FM i magazynach Wydawnictwa Bauer. Nakład numeru nr 25/2019 "Naj" wynosi 100 tys. egzemplarzy.

Katarzyna Woźniak 506 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.