Maurice Saatchi ochodzi z agencji, której był współzałożycielem
Do odejścia z M&C Saatchi zmusili go udziałowcy, niezadowoleni z reform po wykryciu nieprawidłowości księgowych w sierpniu br.
Wartość akcji M&C Saatchi spadła w tym roku z 4 funtów do 1,03 funta. W ubiegłym tygodniu firma podała, że tegoroczne zyski będą "znacznie poniżej oczekiwań". Wcześniej we wrześniu poinformowała o spadku sprzedaży i zysku w pierwszym półroczu br. Zysk spadł o 67%, do 2,5 mln funtów.
Agencja była znana m.in. z kampanii dla brytyjskiej Partii Konserwatywnej.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.