IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo]
Wystartowała kampania stworzona przez Przestrzeń.
W ramach kampanii, którą zrealizowała agencja Przestrzeń, powstały spoty wideo w wersjach 30-, 15- i 6-sekundowych, kreacje display i social media w przewrotny sposób ogrywające produkty IKEA. Działaniom towarzyszy niestandardowa komunikacja w samych sklepach IKEA oraz landing page, z którego można przekazać datek na obie organizacje. Akcję wspierają też influencerzy oraz materiały redakcyjne na portalu Onet.pl, który jest patronem medialnym kampanii.
Po stronie Przestrzeni autorami konceptu są Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski, wsparcie strategiczne zapewnił Paweł Jasiński, a projekt od strony client service prowadziła Ewelina Skwarko. Produkcją spotów, które wyreżyserował Tomasz Chrapusta, oraz materiałów wideo zajął się dom produkcyjny Sputnik. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.