Grzegorz Sulich dyrektorem ds. technologii w BBDO Warszawa i Molecular BBDO
BBDO Molecular zamierza otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.
Sulich dołączył do BBDO Warszawa w czerwcu 2018 r. Do tej pory nadzorował projekty technologiczne realizowane przez agencję, takie jak wdrożenie aplikacji TruckCom zarządzającej i synchronizującej działania związane z marketingiem, serwisem i sprzedażą w sieci Mercedes-Benz Trucks. Prowadzony przez niego zespół programistów o kompetencjach front-end i back-end skupia się na rozwoju istniejących narzędzi i tworzy nowe rozwiązania technologiczne, niezbędne w procesach współpracy z klientami. Dla Molecular BBDO Sulich stworzył m.in. platformę Molecular Lab Suite, która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom zarządzanie, we współpracy z agencją, procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.
Sulich ma doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych aplikacji internetowych i nowoczesnych stron internetowych w stacku technologicznym XAMP z wykorzystaniem technologii Amazon Web Services. Doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej zdobywał m.in. w Saatchi & Saatchi IS i Isobar, pracując m.in. dla takich klientów, jak Microsoft, Procter & Gamble, Samsung, Duracell i Mars.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.