Guinness z kampanią zachęcającą do... picia wody
W żartobliwym spocie Guinness Clear do szklanek nalewany jest napój składający się w "100% z H2O".
Spot przygotowany przez agencję AMV BBDO i wyreżyserowany przez Toma Kuntza, znanego z reklam Old Spice, w humorystyczny sposób wykorzystuje ograne slogany pojawiające się w reklamach piwa, takie jak "uwarzone według uświęconej przez wieki tradycji". Głos z offu zachęca odbiorców, żeby "była to noc, którą warto pamiętać". Spotowi towarzyszyć będzie kampania w social mediach wykorzystująca hashtag #GuinnessClear. Na stadionach rugby pojawią się obrandowane fontanny wody pitnej oraz zespoły rozdające wodę kibicom.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.