Guinness z kampanią zachęcającą do... picia wody

W żartobliwym spocie Guinness Clear do szklanek nalewany jest napój składający się w "100% z H2O".

Reklama ma zachęcać kibiców rugby do odpowiedzialnego picia alkoholu. Emisja spotu zbiegnie się w czasie z najważniejszymi europejskimi zawodami w tej dyscyplinie sportu i jednocześnie najstarszym turniejem rugby na świecie – Pucharem Sześciu Narodów, w 2020 r. rozgrywanym od 1 lutego do 14 marca. Biorą w nim udział drużyny Anglii, Irlandii, Szkocji, Walii, Francji i Włoch. Marka piwa Guinness, należąca do Diageo, jest sponsorem imprezy.

Spot przygotowany przez agencję AMV BBDO i wyreżyserowany przez Toma Kuntza, znanego z reklam Old Spice, w humorystyczny sposób wykorzystuje ograne slogany pojawiające się w reklamach piwa, takie jak "uwarzone według uświęconej przez wieki tradycji". Głos z offu zachęca odbiorców, żeby "była to noc, którą warto pamiętać". Spotowi towarzyszyć będzie kampania w social mediach wykorzystująca hashtag #GuinnessClear. Na stadionach rugby pojawią się obrandowane fontanny wody pitnej oraz zespoły rozdające wodę kibicom.

Paweł Piasecki 324 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.