Posłuchaj co w Handlu

Redakcja miesięcznika "Handel" i portalu handelextra.pl ruszyła właśnie z podcastami, w których usłyszycie o FMCG i rynku detalicznym: o tym, co aktualnie zajmuje te branże i garść inspiracji na przyszłość.

Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Pierzchała, Ilona Mrozowska - redaktor naczelna portalu handelextra.pl, Michalina Szczepańska - redaktor naczelna miesięcznika Handel, Magdalena Weiss, Joanna Hamdan
Na zdjęciu od lewej: Katarzyna Pierzchała, Ilona Mrozowska - redaktor naczelna portalu handelextra.pl, Michalina Szczepańska - redaktor naczelna miesięcznika Handel, Magdalena Weiss, Joanna Hamdan
Na co dzień dziennikarki miesięcznika "Handel" piszą o FMCG i rynku detalicznym na portalu handelextra.pl. Od teraz można ich (oraz ich rozmówców) także posłuchać. Mówią między innymi o handlowych i spożywczych trendach, o wizji przyszłości handlu tradycyjnego, o rozwiązaniach w sklepie z żywnością ekologiczną, o tym jak prowadzić profil sklepu na Facebooku, o odmienianym przez wszystkie przypadki "customer experience", o tym jak w sklepie przyszłości sprawdza się, czy klient był zadowolony po wzięciu produktu do ręki.

W najnowszym odcinku dominuje tematyka świąteczna. O winach musujących opowiada Monika Dyrda, client director w Nielsenie, a o opracowywanym przez naukowców batoniku z karpia, który jest superzdrowy i który już jest testowany przez sportowców - dr inż. Joanna Tkaczewska z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Agnieszka Andruszewska z gospodarstwa rybnego w Smolinie mówi o karpiu na wigilijnym stole, ale również o sushi i burgerze z tej ryby oraz czarnym PR-ze, z którym mierzy się branża. Temat customer experience - w dużym i małym wymiarze - podejmuje Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w GfK. Jarosław Sokolnicki, ekspert rynku handlu detalicznego w Microsofcie, podpowiada natomiast w  podcaście, co będzie zainstalowane w sklepie (niedalekiej) przyszłości.

Podcastów "Handlu" można posłuchać tutaj, a także na Spotify, iTunes i w innych aplikacjach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.