Justine Armour dyrektor kreatywną Grey New York

Stanowisko CCO pozostawało nieobsadzone od odejścia Andreasa Dahlqvista do DDB w 2017 r.

John Patroulis i Justine Armour
John Patroulis i Justine Armour
Armor ma m.in. nakreślić wizję kreatywną, rekrutować najlepsze talenty i kierować nowymi kreatywnymi przedsięwzięciami biznesowymi w ścisłej współpracy z globalnym dyrektorem kreatywnym Greya Johnem Patroulisem.

Armour przez ostatnie trzy lata pracowała w agencji 72andSunny na stanowisku executive creative directora. Do jej klientów należały firmy i marki General Mills, Diageo, Spotify, Trojan, Halo Top i Marcus by Goldman Sachs. Karierę zaczynała w Australii w oddziale McCann Erickson w Brisbane, a po przybyciu do Stanów Zjednoczonych spędziła pięć lat w Wieden+Kennedy.

W lipcu br. Grey ostatnio zatrudnił Javiera Campopiano jako dyrektora kreatywnego ds. Europy i klientów globalnych oraz Cory Bergera jako globalnego szefa marketingu.

(TheDrum.com)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.