Bank BNP Paribas sponsorem Cinema City

Działania promocyjne koordynuje New Age Media.

BNP Paribas Bank Polska podpisał 3-letnią umowę promocyjną z operatorem sieci kin Cinema City Poland. Bank będzie partnerem wszystkich kin IMAX w Polsce oraz ośmiu sal kinowych w multipleksach w największych miastach Polski: Cinema City Arkadia i Galeria Mokotów w Warszawie, Bonarka i Kazimierz w Krakowie, Manufaktura w Łodzi, a także Cinema City Poznań, Zielona Góra oraz Wroclavia. Widoczność banku jako partnera zostanie zapewniona m.in. poprzez stałą obecność logotypu na budynkach kin IMAX oraz przed wejściem do sponsorskich sal projekcyjnych. Posiadacze kart płatniczych wydanych przez BNP Paribas mogą liczyć na 10% zniżki od standardowych cen biletów.

Bank został także partnerem cyklu specjalnych pokazów filmowych adresowanych do kobiet o nazwie „Ladies Nights”, który organizowany jest w wybranych 19 kinach Cinema City w kraju. BNP Paribas przygotuje konkursy z nagrodami dla uczestniczek, a w zamian w trakcie każdego wieczoru pokaz filmu zostanie poprzedzony emisją reklam banku.

Przebieg współpracy oraz działania promocyjne w kinach Cinema City koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.

BNP Paribas nawiązał współpracę również z warszawskim kinem Muranów w ramach akcji "Pokazy dla seniorów" (bilety kosztują po 5 zł).

Maciej Burlikowski 1608 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.