MBank z kolekcjonerską kartą i innymi działaniami na rzecz WOŚP

28. finał będzie trzecim z udziałem mBanku w roli partnera strategicznego Fundacji WOŚP.

Karty z limitowanej edycji – zaprojektowane przez samego Jurka Owsiaka i z motywem przewodnim 28. Finału WOŚP - można zamawiać od 16 grudnia. Orkiestrę można ponownie wesprzeć także wysyłając przelew w aplikacji mobilnej banku na telefonach z Androidem oraz biorąc w udział w znanej z poprzedniej edycji zbiórki akcji „100 za 100” (jeśli danego dnia za pośrednictwem mBanku wpłynie 100 wpłat na WOŚP, bank przekaże dodatkowo na Orkiestrę 100 tysięcy złotych). Ta ostatnia akcja rusza 24 grudnia. W ubiegłym roku mBank przekazał w jej ramach na rzecz WOŚP 2 miliony złotych.

Po raz drugi mBank przekazuje też część swojej kolekcji dzieł sztuki na licytację wspierającą WOŚP. Aukcja blisko 70 prac odbędzie się w siedzibie domu aukcyjnego Desa Unicum w dniu 28. Finału, 12 stycznia. Najcenniejszym dziełem jest obraz Juliana Fałata „Wyjazd na polowanie”.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.