Molecular BBDO otwiera oddział w Chicago

Za rozwój oddziału i obsługę klientów odpowiadają Magdalena Gierwatowska i Franciszek Klebański.

Molecular BBDO, globalny hub świadczący usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO, który działa w ramach BBDO Warszawa, otworzył biuro w Chicago.

Molecular BBDO w Stanach Zjednoczonych obsługuje globalnych klientów sieci BBDO. Oddział jest odpowiedzialny m.in. za rozwijanie oferty doradczej, szkolenie amerykańskiego zespołu z zakresu e-commerce oraz rozwój i sprzedaż technologii platformy Molecular Lab Suite (autorskiego narzędzia Molecular BBDO). Kluczowymi osobami odpowiadającymi za rozwój oddziału i obsługę klientów są Magdalena Gierwatowska, która zarządza zespołem client service i project management, oraz Franciszek Klebański, senior e-commerce strategy planner.
 
Gierwatowska zajmuje się koordynacją prac zespołu, rozwojem współpracy z obecnymi klientami Molecular BBDO oraz poszerzaniem portfolio klientów Molecular BBDO Chicago. Ma wsparcie Trish von Rein, VP account director - odpowiedzialnej za zespół e-commerce w Chicago. Zadaniem Klebańskiego jest opracowywanie oraz implementacja strategii e-commerce przy wykorzystywaniu platform e-tailerów, analityka i rozwój rozwiązań digital commerce. Produkcja, zaplecze technologiczne Molecular BBDO oraz zarządzana przez Tadeusza Żórawskiego struktura Molecular Consulting – będą operować z Warszawy.

Magdalena Gierwatowska z branżą marketingową związana jest od 2013 r. Prowadziła globalne projekty e-commerce dla P&G, była także odpowiedzialna m.in. za rozwój e-commerce marki Duracell na ponad 30 rynkach (LATAM, EIMEA, APAC, AFRICA). Z BBDO jest związana od 2018. Jako account director odpowiada za obsługę globalnego klienta z branży FMCG.
 
Franciszek Klebański, z BBDO związany od 2018 r., jest ekspertem w strategicznym planowaniu obecności marek w przestrzeni e-commerce. Specjalizuje się w segmencie retail. Współtworzył min. platformę komunikacyjną Napoleon dla marki Carrefour.

Katarzyna Kacprzak 563 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.