Milka apeluje, by "obdarować tych, którzy dzielą się sercem" [wideo]

Marka Mondeleza ze świąteczną kampanią i nową piosenką "You've Got The Love".

W najnowszej kampanii Milka zachęca do tego, żeby dzielić się czułością z tymi, którzy mają odwagę i znajdują czas na dzielenie się sercem.

Osią kampanii jest 60-sekundowy spot z nową piosenką świąteczną Milka „You've Got The Love". Akcja filmu rozgrywa się w alpejskiej szkole w czasie świąt Bożego Narodzenia. Dekoracje na scenę na koncert szkolnego chóru przygotowuje, zadając sobie wiele trudu, niesłyszący woźny. Jedna z dziewczynek, która widzi te starania, postanawia podziękować mu podczas finałowego występu, obdarowując go czekoladową figurką Mikołaja. Ponadto, stojąc na scenie, wychodzi przed szereg i wykonuje fragment utworu w języku migowym. 

Świąteczny spot emitowany jest w telewizji oraz przed rozpoczęciem seansów kinowych. Kreacje są też odtwarzane na platformach cyfrowych oraz na Facebooku i YouTube. Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Wieden + Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek - agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Starcom. Zakupem mediów zajął się Mindshare, a za działania PR odpowiada Big Picture.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.