Play ze specjalnym spotem dla WOŚP [wideo]

Za kreację odpowiada Plej, za produkcję Shootme.

P4, operator sieci komórkowej Play, przygotował specjalną reklamę z okazji zbliżającego się 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). Nakłania klientów do korzystania z aplikacji mobilnej Play24. Operator obiecuje, że wszystkie pieniądze za doładowanie konta lub opłacenie faktury poprzez tę aplikację od 12 grudnia do 12 stycznia (kiedy odbywa się finał akcji) przekaże na konto WOŚP.

Play jest partnerem WOŚP od 2011 r. (od 20. finału).

Autorem konceptu kreatywnego tej reklamy jest agencja Plej, a produkcją zajęło się studio Shootme. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
 
Maciej Burlikowski 1735 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.