Cyfrowy Polsat wystartował z kampanią [wideo]
Nadawca promuje nową usługę - telewizję internetową OTT.
Elastyczna oferta programowa ma zapewnić możliwość dowolnego włączania pakietów (bezpośrednio z poziomu dekodera w nowej aplikacji Sklep) i płacenia tylko za te, które się wybrało – 9 do wyboru, bez długoterminowych zobowiązań, z możliwością aktywacji na 30 dni.
Na potrzeby nowej usługi telewizji internetowej stworzono pakiety podstawowe: Wygodny, Komfortowy, Bogaty oraz 6 pakietów dodatkowych (3 pakiety premium oraz 3 pakiety tematyczne), zawierające kanały sportowe, filmowe i dla dzieci. Dodatkowo, dzięki wbudowanemu modułowi DVB-T, po podłączeniu do dekodera anteny naziemnej dostępne będą również bezpłatne kanały naziemnej telewizji cyfrowej, m.in. Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, TV 4, TV Puls.
Za kreację działań promocyjnych odpowiadają agencja Grey Group, za produkcję spotu - TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję Xantus, a za audio – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski. Media na potrzeby kampanii kupuje Vizeum.

Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane