Free Now z klipem "Pasointeligencja" [wideo]

Nawiązuje do głośnego pod koniec ubiegłego roku utworu rapera o pseudonimie Mata.

1 stycznia trafił do internetu teledysk przygotowany przez korporację Free Now i jej kierowców w ramach kampanii społecznej pt. "Pasointeligencja” mającej zachęcić kierowców i pasażerów do zapinania pasów. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Krzysztofa Hołowczyca "Kierowca Bezpieczny”.

- Wypracowaliśmy wśród naszych kierowców zestaw dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo, m.in. odczekanie aż pasażerowie wracający po zmroku, a zwłaszcza kobiety i osoby nieletnie, wejdą do budynku. Zachęcanie pasażerów do zapinania pasów to jedna z nich, w czym ma pomoc również̇ kampania "Pasointeligencja” – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now. Statystyki policyjne mówią, że pasy zapina średnio 71 procent osób jadących na przednich siedzeniach i tylko 40 procent pasażerów na tylnych siedzeniach. 

Za koncepcję kampanii i teledysku nawiązującego do niezwykle popularnego utworu "Patointeligencja" i towarzyszącego mu spotu (obejrzanego do tej pory na YouTubie 14 milionów razy) odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard. Produkcją filmu wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego zajęło się studio Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.