Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku
Według raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.
Największy udział w widowni w grupie 4+ w całym minionym roku miały kanały: Polsat (SHR 9,85%), TVP1 (9,68%) i TVN (8,45%). Wszystkie te stacje zanotowały gorszy wynik niż przed rokiem (odpowiednio: 10,23%, 9,73% i 9,38%).
W grupie 16-49 największy SHR miały: TVN (11,06%), Polsat (11,02%) i TVP2 (7,16). Wynik sprzed roku poprawiła tylko stacja TVP2 (w 2018 r. SHR w tej grupie: 6,86%).
W ub. r. roku polscy widzowie oglądali telewizję średnio przez 4 godziny 16 minut i 4 sekundy dziennie. Rok wcześniej było to 4 godziny, 17 minut i 8 sekund (All 4+, wskaźnik ATV, wszystkie dane: Nielsen Audience Measurement).

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.