Spot e-commerce w ofercie biura reklamy TVN Media

Pierwszym klientem korzystającym z nowego rozwiązania jest IKEA.

Spot e-commerce łączy działania o charakterze wizerunkowym i sprzedażowym. Jest to reklama wideo emitowana na platformie player.pl, pozwalająca na natychmiastowy zakup prezentowanych w niej produktów. Inspiracją był spot świąteczny IKEA z 2018 r., który w baśniowej konwencji przedstawiał produkty wraz z cenami. Jako spot e-commerce emitowany w okresie świątecznym stał się interaktywny, pozwalając na bezpośredni zakup czterech reklamowanych produktów z kolekcji Dinera.

- Spot e-commerce to naturalny krok w ewolucji reklamy wideo. Coraz częściej od reklamy oczekuje się generowania efektów natychmiastowych, co odnosi się również do kategorii przekazów wideo. Spot e-commerce jest odpowiedzią na te potrzeby - tłumaczy Maciej Ziąbrowski, dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego TVN Media.

Od stycznia nowy produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy TVN Media.

 

Paweł Piasecki 323 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.