BBDO Warszawa promuje akcję mBanku na rzecz WOŚP [wideo]

W ubiegłym roku w ramach tej samej akcji mBank przekazał na konto Fundacji WOŚP 2 miliony złotych.

"Bądź bogatszy o dobre serce” - to odsłona wspólnej akcji mBanku i WOŚP. Za kampanię odpowida agencja BBDO Warszawa.

MBank, który wspiera WOŚP od trzech lat, zachęca do "grania” z fundacją. Tegoroczna akcja "100 za 100” ruszyła
24 grudnia 2019 r. Każdego dnia, w którym bank zarejestruje 100 wpłat wykonanych za pośrednictwem mBanku na WOŚP, bank przekaże dodatkowe 100 tys. zł na tegoroczny cel Orkiestry, czyli dziecięcą medycynę zabiegową. I tak każdego dnia aż do finału w niedzielę 12 stycznia.

W ubiegłym roku w ramach tej samej akcji mBank przekazał na konto fundacji 2 miliony złotych. BBDO Warszawa jest odpowiedzialna za stworzenie kreacji kampanii, która obejmuje m.in. takie kanały jak: TV, social media, digital, OOH, witryny w placówkach banku. Agencja przygotowała także materiały do wykorzystania w placówkach, grafiki do bankomatów, cardmailery itp.

Kampania potrwa do 31 stycznia 2020 r.

Katarzyna Kacprzak 384 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.