Domiporta.pl z nową kampanią reklamową
Hasło: "Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom".
Rozpoczęła się kampania reklamowa Domiporta.pl – serwisu ogłoszeniowego z branży nieruchomości, należącego do Grupy Agora. Działania promocyjne pod hasłem "Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom" obejmują internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
Nośniki OOH z hasłem od początku stycznia br. są widoczne na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. 7 stycznia br. kampania Domiporta.pl ruszyła w internecie – obejmuje działania zasięgowe, remarketingowe i performance’owe w serwisach internetowych, mailingach, wyszukiwarkach oraz w mediach społecznościowych.
Za koncepcję kreacji odpowiada zespół marketingu Domiporta.pl, a za zakup mediów do internetowej części kampanii – Value Media. Kampania potrwa cały rok.
Domiporta.pl to jeden z największych serwisów ogłoszeniowych w branży nieruchomości w Polsce. W listopadzie ub.r. liczba unikatowych użytkowników serwisu wyniosła prawie 820 tysięcy, czyli wzrosła o 16 procent rok do roku.
Komentarze
Artykuły powiązane