Rainbow z kampanią wizerunkową "Archipelag Beztroski" [wideo]
To pierwsza kampania zrealizowana przez Brasil po wygranym przetargu.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, która wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Rainbow Tours. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Dobro.
Rainbow Tours to trzecie największe, po Itace i TUI, biuro podróży w Polsce. W 2018 r. obsłużyło pół miliona klientów. Przychody za 11 miesięcy ub.r. (danych za pełny rok firma jeszcze nie opublikowała) wyniosły 1,5 mld zł, o 9,5% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane