Rainbow z kampanią wizerunkową "Archipelag Beztroski" [wideo]

To pierwsza kampania zrealizowana przez Brasil po wygranym przetargu.

Biuro podróży Rainbow Tours rusza z kampanią wizerunkową "Archipelag Beztroski". Ma ona wspierać sprzedaż oferty touroperatora na lato 2020. Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Jest to jednocześnie start nowej platformy komunikacji reklamowej biura podróży.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, która wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Rainbow Tours. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Dobro.

Rainbow Tours to trzecie największe, po Itace i TUI, biuro podróży w Polsce. W 2018 r. obsłużyło pół miliona klientów. Przychody za 11 miesięcy ub.r. (danych za pełny rok firma jeszcze nie opublikowała) wyniosły 1,5 mld zł, o 9,5% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.

Maciej Burlikowski 1280 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.