Sun & Fun reklamuje ofertę na wakacje [wideo]

Kampanię "Odkryj radość podróżowania" można oglądać w telewizji oraz w internecie.

Biuro podróży Sun & Fun Holidays (Blue Style Sp. z o.o.) ruszyło z kampanią reklamową pod hasłem "Odkryj radość podróżowania", której celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty Lato 2020.

Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim i obejmie działania w telewizji oraz w internecie. Jej kluczowe elementy to 15-sekundowy spot reklamowy oraz billboard sponsorski, które będą emitowane w styczniu w głównych stacjach telewizyjnych, w tym TVN, Polsatu i TVP.

Równolegle z kampanią telewizyjną biuro podróży będzie prowadziło szerokie działania w internecie, m.in. w portalach WP, Onet, social mediach, a także w modelu programmatic.

Za planowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Republic.

– Poprzez kampanię chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, w tym przede wszystkim wyjazdów rodzinnych do klubów z polskimi animacjami, z których jesteśmy znani na rynku – mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. – Celem naszych działań jest także zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wyjazdów oraz benefity wynikające z wcześniejszego planowania wakacji.

Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na tegoroczne lato już we wrześniu ub.r. W tzw. okresie first call, który potrwa do 30 stycznia br., touroperator oferuje rabaty do 35% i dodatkowe korzyści, takie jak np. 15% zaliczkę oraz możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji.

Maciej Burlikowski 1418 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.