Pekao z kolejną odsłoną kampanii "Bierz życie za rogi"
Bank będzie reklamował pilot szybowcowy Sebastian Kawa.
Bank Pekao SA rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej pt. "Bierz życie za rogi". Tym razem bohaterem reklam banku będzie Sebastian Kawa - najbardziej utytułowany polski pilot szybowcowy. Zdobył 32 medale z najważniejszych imprez szybowniczych na świecie. 15-krotnie sięgał po najcenniejszy medal dla każdego szybownika – złoto mistrzostw świata. Jest także pierwszym człowiekiem, który przeleciał szybowcem nad Himalajami oraz nad Elbrusem - najwyższym szczytem Kaukazu.
Kampania wesprze ofertę banku, w której proponuje on 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym oraz 200 zł za otwarcie konta osobistego na selfie (do końca marca br.).
Dotychczas za strategię i kreację kampanii reklamowych banku odpowiadała agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe - agencja Sales & More, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Fullsix Media.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane