Kongres for Social Media 22 stycznia w Warszawie

Odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM? Interesujesz się wykorzystaniem Facebooka, LinkedIna lub Instagrama do celów promocyjnych? Kongres For Social Media 2020 jest właśnie dla Ciebie!

22 stycznia szykuje się naprawdę wartościowy i intensywny dzień pod kątem pracy w mediach społecznościowych.

Tematy, które będą poruszone na Kongresie for Social Media w kinie Luna w Warszawie to m.in.:

  • Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.

Podczas mojej prezentacji dowiesz się jak zbudować profil aby był efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spełniał swoje biznesowe cele.../ Anna Ledwoń-Blacha

  • Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.

Podczas mojego wystąpienia pokażę, na które metryki zwracać szczególną uwagę, jak unikać błędów poznawczych i wyciągać poprawne wnioski – by Wasze kampanie stawały się jeszcze celniejsze!... / Albert Radomski

  • Video komunikacja – praktyczne porady

Opowiem o wideo we wszystkich kanałach social mediów - jak dostosować formaty oraz formę wideo do różnych kanałów i różnych grup odbiorców. Będzie również o temacie live'ów i webinarów jako elementów lejka sprzedażowego.../ Piotr Król

  • Poskromić algorytm LinkedIn w 2020 roku

W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zaszły w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak tę wiedzę wykorzystać w "hakowaniu" go aby osiągać cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu... / Rafał Szymański

  • AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście!

Będzie o AR, VR, dźwiękach i innych... kreatywnych formach reklamy... / Agata Patoła

Zarejestruj się już dziś!

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.