Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów

Na czele nowego teamu stanął Paweł Jóźwik.

Krakowska agencja Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów. Połączenie działów ma na celu m.in. tworzenie nowatorskich i efektywnych rozwiązań dla klientów.

Zmiana strukturalna ma na celu uspójnienie tworzonych dla klientów strategii, planowanie i realizację nowatorskich rozwiązań oraz rozwój kompetencji członków zespołu. Jak zapewnia Weronika Ulińska z biura prasowego agencji, dział strategii ma odegrać istotną rolę w działaniach new business oraz rozpocznie wewnętrzny projekt edukacyjny dla pracowników.

Paweł Jóźwik do tej pory obejmował stanowisko digital strategist i pracował dla takich marek, jak Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy Kaufland. Na co dzień projektuje strategie komunikacji marek w internecie, zajmuje się planowaniem mediów, kampaniami marketingowymi i analizą działań. Z projektami digitalowymi w branży związany jest od 7 lat. W przeszłości koordynował pracę działów social media i performance marketing.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.