VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla Lay's [wideo]

Działania obejmują 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

Hasło najnowszej kampanii marki chipsów z portfolio PepsiCo brzmi "Wkręć się w filmy z Lay’s" (ang. "Sink into the movies with Lay’s”).
Osią kreatywną kampanii jest spostrzeżenie, że chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Najnowszą kampanią marka zachęca więc do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie.

Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie. Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD Media Direction.

Katarzyna Woźniak 446 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.