VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla Lay's [wideo]
Działania obejmują 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Osią kreatywną kampanii jest spostrzeżenie, że chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Najnowszą kampanią marka zachęca więc do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie.
Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie. Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD Media Direction.
Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane