Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński w głównych rolach w reklamie Play [wideo]

Występują w reklamach tego operatora od 2013 r., ale do tej pory towarzyszyli celebrytom.

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął karnawałową kampanię reklamową. Tym razem w roli głównych bohaterów reklamy obsadzono Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego. Od siedmiu lat wspólnie występują w reklamach Playa jako dwójka "sprzedawców w salonie Playa". Do tej pory jednak na ogół towarzyszyli znanym postaciom, które Play zatrudnia do reklam. 

Od samego początku za ten format reklamowy Playa odpowiada agencja reklamowa Grandes Kochonos. Media na potrzeby kampanii reklamowych operatora planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.