Pepsi zachęca, by postawić ją na stół [wideo]

Globalne działania repozycjonujące markę napojów skierowane są do młodych konsumentów.

W kampanii "Postaw na stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy. 
"Postaw na stół Pepsi” to kontynuacja idei "Stołu Pepsi" z 2019 r. – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy ulubionym jedzeniu. W kampanii letniej 2019 Pepsi eksponowała opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.

W kampanii marka podjęła współpracę z wyjątkowymi ludźmi, którzy z zaangażowaniem tworzą dania. Seria sześciu filmów ma pokazywać, jak ich zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji. Pierwszy z filmów opowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu lokalu Pałaszowanie, który na warszawskim placu Zbawiciela serwuje najstarszy polski fast food – zapiekanki. Kolejne filmy będą sukcesywnie udostępniane na kanale Pepsi Polska w YouTube, a wśród prezentowanych kuchni i dań znajdą się m.in. shish, tajskie curry, ramen, a także mięsne przysmaki. Akcję będą także wspierać influencerzy z ekipy Pepsi.

Oprócz wspomnianych sześciu filmów promocyjnych kampania będzie wspierana różnorodnymi formatami promocyjnymi, które pojawiać się będą w TV i digitalu. Wśród nich są spoty reklamowe o długości 15 i 30 sek., bumpery w kanałach VoD, displaye, a także liczne formaty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).

Działania w digitalu, w tym filmy wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny OTO Film, a spot TV przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Katarzyna Woźniak 542 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.