Sylwia Kocon dyrektorem marketingu w RTV Euro AGD
Będzie odpowiadać za całość działań marketingowych sieci elektromarketów.
Sylwia Kocon została nową dyrektor marketingu w RTV Euro AGD, jednej z największych w kraju sieci sklepów z elektroniką i sprzętem AGD. Będzie odpowiadała za strategię oraz całość działań marketingowych sieci – ATL, BTL, social media, e-mail marketing i CRM. Poprzedni dyrektor marketingu tej sieci, Tomasz Siedlecki, odszedł w sierpniu ub.r.
Sylwia Kocon to marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem, przez ostatnie dwa lata była dyrektorem marketingu firmy mleczarskiej OSM Piątnica. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w Mila SA (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 pracowała w Unilever Polska (ostatnio na stanowisku brand building directora dywizji Home Care na Polskę i kraje bałtyckie).
Sylwia Kocon to marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem, przez ostatnie dwa lata była dyrektorem marketingu firmy mleczarskiej OSM Piątnica. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w Mila SA (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 pracowała w Unilever Polska (ostatnio na stanowisku brand building directora dywizji Home Care na Polskę i kraje bałtyckie).
Ma na swoim koncie nagrody Effie za kampanię marki Kujawski z pierwszego tłoczenia oraz kampanię marki Fortuna, a także brązową statutetkę w kategorii Design na festiwalu Cannes Lion 2016 za kampanię „Świeża ryba” zrealizowaną dla sieci Mila przez agencję Young & Rubicam. W 2019 r. w konkursie Dyrektor Marketingu Roku organizowanym przez portal Money.pl otrzymała nagrodę w dwóch kategoriach – Dyrektora Marketingu i Sprzedaży Roku oraz w kategorii branżowej Dyrektor Marketingu Roku: Produkty Żywnościowe.
Komentarze
Artykuły powiązane