Dominika Kozłowska wraca do Schulz Brand Friendly

Po rocznej przerwie Kozłowska wraca na zajmowane wcześniej stanowisko.

Do agencji Schulz Brand Friendly po rocznej przerwie wraca Dominika Kozłowska – ponownie obejmuje stanowisko PR managera. Kozłowska rozstała się z agencją końcem 2018 r., aby realizować prywatny projekt. Obecnie będzie odpowiadać za działania wewnętrzne i zewnętrzne agencji oraz realizację projektów komercyjnych dla klientów.

W czasie jej nieobecności działy new business i PR zostały połączone. Obecnie PR uniezależnia się na nowo, a komórka new business została wcielona do działu client service, na czele którego stoi Monika Popowska, client service director, związana z agencją Schulz Brand Friendly od niemal dziesięciu lat. Michał Cieciak obejmuje stanowisko business development managera, skupiając się na rozwoju new businessu agencji. Planowana jest dalsza rozbudowa działu.

Kozłowska ma 10-letnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała zarówno w sektorze pozarządowym, jak i biznesowym. Obsługiwała wiele marek, m.in. Bosch, Zelmer, Siemens, Wawel czy Kraków Airport. Realizowała działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego, antykryzysowego. Odpowiadała także za personal branding, employer branding, realizowała szereg ogólnopolskich kampanii społecznych. Specjalizuje się w działaniach media relations, pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz konferansjera.

Katarzyna Woźniak 453 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.