Lavazza po raz piąty oficjalną kawą Australian Open

To jedyna marka z segmentu spożywczo-napojowego, która współpracuje ze wszystkimi czterema turniejami Wielkiego Szlema.

Włoska marka kawy Lavazza związała się z tenisem na najwyższym światowym poziomie już w 2011 r., kiedy po raz pierwszy pojawiła się na kortach Wimbledonu. Od 2015 r. współpracuje ze wszystkimi czterema turniejami Wielkiego Szlema. W listopadzie 2019 r. podpisała również umowę sponsorską z finałami Next Generation w Mediolanie.

W tym roku marka pojawiła się na Australian Open rozgrywanym w Melbourne w dniach 20 stycznia - 2 lutego z zespołem nowych ambasadorów - młodych gwiazd tenisa biorących udział w międzynarodowej kampanii reklamowej "More than Italian". Są to: Jannik Sinner z Włoch, Australijczyk Alex De Minaur, Rosjanin Karen Khachanov, Angelique Kerber z Niemiec i Johanna Konta - obecnie zawodniczka brytyjska, wcześniej reprezentowała Australię.

Wraz z ambasadorami Lavazza wspiera inicjatywę #Aces4BushFireRelief promowaną przez organizację Tennis Australia w odpowiedzi na kryzys spowodowany pożarami buszu w całym kraju. Za każdego asa zdobytego podczas turnieju w Melbourne przez współpracujących z marką zawodników Lavazza przekaże darowiznę na rzecz Czerwonego Krzyża.

Paweł Piasecki 684 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.